Jun 20, 2009

Αντιπαροχή

Γενικά:
Μουσική:Στάθης Παχίδης
Στίχοι:Στάθης Παχίδης
Ερμηνεία:Άγαμοι Θύται
Άλμπουμ:ΤΟ ΜΕΓΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1998
Στίχοι:

-Την πυλωτή μου κλείνεις, πάρ' τον αραμπά σου.
-Η ώρα τρεις κι εσύ τινάζεις τα χαλιά σου.
-Φερ' τα κοινόχρηστα να μη φωνάξω, μπράβο.
-Ρε σεις, να κλείσω κανα μάτι θα προλάβω;
-Φίμωτρο βάλε στο μωρό να ησυχάσει.
-Αχ το πουλάκι μου είν' το πιο καλό στην πλάση.
-Κλείσ' τα σκυλάδικα το μπόγια θα καλέσω.
-Ρε μη κρατάς το ασανσέρ θα σε βαρέσω.

Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τριασαλί
ποια μαύρη μοίρα το 'φερε να ζήσουμε μαζί;
Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τριασαλί
ας όψεται η κακούργα η αντιπαροχή.

-Μη να μη πέφτουνε σκουπίδια απ' το μπαλκόνι.
-Με τα τακούνια το φλαμέγκο στο σαλόνι.
-Να φάω την κρέμα εγώ του μπόμπου μπας και σκάσει.
-Γιατί αργεί αφού την λεν Άμεση Δράση;
-Της τηλεόρασης γιαγιά κλείσε τον ήχο.
-Τι είπες πουλάκι μου; Όλο κλάνω κι όλο βήχω.
-Αχ τι σου κάνω μάνα μου, αχ τι σου κάνω.
-Να δεις εγώ αν δεν κοιμηθώ τι θα σε κάνω!

Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τριασαλί
ποια μαύρη μοίρα το 'φερε να ζήσουμε μαζί;
Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τριασαλί
ας όψεται η κακούργα η αντιπαροχή.

- Μήτσοοο!
- Αχ! αχ! αχ!
- Τι θα γίνει ρεεε!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: