Jun 22, 2009

Αν είσαι λάθος

Γενικά:
Μουσική:Κώστας Μηλιωτάκης
Στίχοι:Ηλίας Φιλίππου
Ερμηνεία:Αγγελική Ηλιάδη
Άλμπουμ:ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Εγγραφή:01
Κυκλοφορία:2009
Στίχοι:

Αν είσαι λάθος θα το ξανακάνω,
χίλιες φορές μέχρι να πεθάνω
και δε θα μετανιώσω ποτέ μου γι' αυτό.
Αν είσαι λάθος θα πω δεν πειράζει,
μόνο κοντά σου η ζωή μου αλλάζει
και αυτό είν' αρκετό -εσένα ν' αγαπώ.

Εγώ μιλάω με τη καρδιά μου
κι αυτή μού λέει να 'σαι κοντά μου,
δε με νοιάζει τι 'ναι λάθος και σωστό.
Εγώ μιλάω με τη καρδιά μου,
μαζί σου κάνω τα όνειρά μου
κι όσο υπάρχω μόνο εσένα θ' αγαπώ.

Αν είσαι λάθος μου θα το πληρώσω,
κι ό,τι έχω ακόμα θα σού το δώσω
και δε θα μετανιώσω ποτέ μου γι' αυτό.
Αν είσαι λάθος θα πω δεν πειράζει,
μόνο κοντά σου η ζωή μου αλλάζει
κι αυτό είν' αρκετό -εσένα ν' αγαπώ.

Εγώ μιλάω με τη καρδιά μου
κι αυτή μού λέει να 'σαι κοντά μου,
δε με νοιάζει τι 'ναι λάθος και σωστό.
Εγώ μιλάω με τη καρδιά μου,
μαζί σου κάνω τα όνειρά μου
κι όσο υπάρχω μόνο εσένα θ' αγαπώ.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: