Jun 25, 2009

Το λάθος μου

Γενικά:
Μουσική:Λιάνα Κανέλλη
Στίχοι:Λιάνα Κανέλλη
Ερμηνεία:Αλέκα Κανελλίδου
Άλμπουμ:12 ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1974
Στίχοι:

Η νύχτα μέσα μου τα βήματα έκρυψε,
αγάπες κι όνειρα οι τύψεις σκεπάσανε
και στης καρδιάς τους χτύπους τώρα μετράω το λάθος μου.

Στο πρώτο σύννεφο ο ήλιος φοβήθηκε
σ' ένα αντίο η ανάσα μου στάθηκε
και στης καρδιάς τους χτύπους τώρα μετράω το λάθος μου.

Δεν ήξερα να κλαίω,
όταν εσύ γελούσες.
Δεν βρήκα το κουράγιο
να 'χω τα γόνατα στη γη.

Πίστευα κάποτε πως λίγο μ' αγάπησες
και την καρδιά μου μ' ένα χάδι σου γέμισες
μα στης καρδιάς τους χτύπους τώρα μετράω το λάθος μου.

Στο πρώτο σύννεφο ο ήλιος φοβήθηκε
μ' ένα αντίο η αγάπη σου χάθηκε
και στης καρδιάς τους χτύπους τώρα μετράω το λάθος μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: