Jun 28, 2009

Είσαι η ζωή μου

Γενικά:
Μουσική:Στέλιος Καζαντζίδης
Στίχοι:Στέλιος Καζαντζίδης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:7/1/1959
Στίχοι:

Δεν αγάπησα γυναίκα
δεν λαχτάρησα κορμί
όσο λαχταρώ εσένα
κούκλα μου μελαχρινή.

Είσαι η ζωή μου
η αναπνοή μου
μ’ άναψες φωτιά
μέσα στην καρδιά
δεν αντέχω πια.

Γλύκα μου και φως μου
το φιλί σου δως μου
μη με τυραννάς
πες πως μ’ αγαπάς
αχ! δεν με πονάς.

Είσαι ο κρυφός καημός μου
της καρδιάς μου ο σεβντάς.
Βάλθηκες να με πεθάνεις
και στον Άδη να με πας.

Είσαι η ζωή μου
η αναπνοή μου
μ’ άναψες φωτιά
μέσα στην καρδιά
δεν αντέχω πια.

Γλύκα μου και φως μου
το φιλί σου δως μου
μη με τυραννάς
πες πως μ’ αγαπάς
αχ! δεν με πονάς.

Πληροφορίες:
Στην δεύτερη φωνή ακούγεται η Μαρινέλλα.
Ο δίσκος αναφέρει δημιουργό τον Καζαντζίδη, αλλά στην ουσία είναι διασκευή από το ινδικό GHAR AAYA MERA PARDESI AWAARA (Γύρισε σπίτι ο ξένος μου) του 1951, σε μουσική και στίχους των Shankar - Jaikishan και ερμηνευτή τον Lata Mangeshkar.
Την ίδια χρονιά το τραγούδι ηχογραφήθηκε σε νέα εκτέλεση και κυκλοφόρησε στην Αμερική με την ετικέτα της NINA-OLYMPIC.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: