Jun 24, 2009

Τίποτα

Γενικά:
Μουσική:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Κυκλοφορία:1968
Στίχοι:

Πήρα μελάνι και χαρτί
και κάθισα να γράψω.
Έψαξα θέμα για να βρω,
έψαξα θέμα για να βρω,
ήρθες εσύ στο βλέμμα μου
και έγινες το θέμα μου.

Τώρα δε θα ξαναπιάσω πένα και χαρτί,
η ιδέα μου να γράψω ήτανε κουτή.

Είπα να γράψω ό,τι βρω
κρυμμένο στην ψυχή σου.
Κρυμμένο στην καρδούλα σου,
κρυμμένο στην καρδούλα σου,
μα μπήκα και ξαφνιάστηκα
και είδα πως γελάστηκα.

Τώρα δε θα ξαναπιάσω πένα και χαρτί,
η ιδέα μου να γράψω ήτανε κουτή.

Μες στην καρδιά σου τίποτα!
Τίποτα μες στο βλέμμα.
Κι εγώ δε γράφω τίποτα,
κι εγώ δε γράφω τίποτα,
αφού δε βρήκα τίποτα,
αφού δε βρήκα θέμα.

Τώρα δε θα ξαναπιάσω πένα και χαρτί,
η ιδέα μου να γράψω ήτανε κουτή.

Πληροφορίες:
Συμπεριλαμβάνεται στον δίσκο ΡΟΛΟΪ - ΚΟΜΠΟΛΟΪ, του 1969.
Τελευταία ενημέρωση: 16/03/11
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: