Jun 24, 2009

Ολόκληρη ζωή

Γενικά:
Μουσική:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Γιώτα Λύδια
Κυκλοφορία:1968
Στίχοι:

Ολόκληρη ζωή,
γελούσες κι έπαιζες με την καρδιά μου.
Ολόκληρη ζωή,
κομμάτια έκανες τα όνειρά μου.

Τώρα με την καρδιά μου δεν μπορείς εσύ να παίξεις άλλο
βρήκα καινούργια αγάπη, δεν υπάρχει θέση να σε βάλω.

Ολόκληρη ζωή,
γελούσες κι έπαιζες με την καρδιά μου.
Ολόκληρη ζωή,
κομμάτια έκανες τα όνειρά μου.

Ολόκληρη ζωή,
τα βάσανά μου κάνω αλυσίδα.
Ολόκληρη ζωή,
μέρα καλή στα χέρια σου δεν είδα.

Τώρα με την καρδιά μου δεν μπορείς εσύ να παίξεις άλλο,
βρήκα καινούργια αγάπη, δεν υπάρχει θέση να σε βάλω.

Ολόκληρη ζωή,
τα βάσανά μου κάνω αλυσίδα.
Ολόκληρη ζωή,
μέρα καλή στα χέρια σου δεν είδα.

Πληροφορίες:
Συμπεριλαμβάνεται στον δίσκο ΡΟΛΟΪ - ΚΟΜΠΟΛΟΪ, του 1969.
Τελευταία ενημέρωση: 16/03/11
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: