Jun 21, 2009

Ποτέ δεν έφυγες

Γενικά:
Μουσική:Κώστας Μηλιωτάκης
Στίχοι:Ηλίας Φιλίππου
Ερμηνεία:Αγγελική Ηλιάδη
Άλμπουμ:ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Εγγραφή:11
Κυκλοφορία:2009
Στίχοι:

Ποτέ δεν έφυγες απ' τη ζωή μου,
απ’ την καρδιά μου, απ' το κορμί μου.
Ποτέ δεν έφυγες απ' τα όνειρά μου
εσύ 'σουν πάντα η φωτιά μου

Γύρνα και σβήσ' τα όλα.
Εσύ 'σαι πάνω απ' όλα.
Για ένα πείσμα δε χαλάει μια αγάπη,
Και ποιος δεν κάνει, καρδιά μου, λάθη;

Ποτέ δεν έφυγες απ' το μυαλό μου.
Σε σένα ανήκει κάθε δικό μου.
Ποτέ δεν έφυγες, για μένα υπάρχεις
πρώτη θέση πάντα θα 'χεις.

Πληροφορίες:
Εδώ αναφέρονται όλοι οι στίχοι του τραγουδιού, όπως πρωτο-κυκλοφόρησε στον δίσκο "ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕΣ", το 2007. Η νέα έκδοση είναι σε remix, όπου χρησιμοποιούνται μόνο οι δύο πρώτοι στίχοι, με επανάληψη του ρεφραίν.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: