Jun 28, 2009

Απ' τα ψηλά στα χαμηλά

Γενικά:
Μουσική:Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι:Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:21/6/1958
Στίχοι:

Απ' τα ψηλά στα χαμηλά
κι απ' τα πολλά στα λίγα.
Αχ! πώς κατάντησα στη ζωή
κι από το πρώτο το σκαλί
στο τελευταίο πήγα.

Μα κανένας δε μου φταίει
για το χάλι μου
σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου.

Απ' τις κακιές παρέες μου
ήρθ' η καταστροφή μου
ρεζίλεψα, στην τρέλα μου,
τ' όνομα του πατέρα μου
και κλαίω απ' την ντροπή μου.

Μα κανένας δε μου φταίει
για το χάλι μου
σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου.

Στο πατρικό το σπίτι μου
θέλω πια να γυρίσω.
Με τι κουράγιο όμως να μπω;
Και στους δικούς μου τι να πω;
Πώς να τους αντικρύσω;

Μα κανένας δε μου φταίει
για το χάλι μου
σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: