Jun 6, 2009

Όπου και να πας

Γενικά:
Σύνθεση:Μάριος Τόκας
Στίχοι:Σαράντης Αλιβιζάτος
Ερμηνεία:Αντώνης Καλογιάννης
Άλμπουμ:ΜΙΚΡΑ ΕΡΩΤΙΚΑ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1984
Στίχοι:

Θέλεις να φύγεις και ν' αλλάξεις την ζωή σου
δεν τον αντέχεις τον δικό μου τον σταυρό
μα, είναι αυτή η πικρά στη φωνή σου
κι ο κόμπος, που σου πνίγει τον λαιμό.

Μα όπου και να πας να το θυμάσαι:
Μ' αγαπάς πολύ και θα φοβάσαι
πως θα ξανά 'ρθεις στην αγκαλιά μου
να σε τυραννήσω, Παναγιά μου.

Θέλεις να φύγεις και ν' αλλάξεις τ' όνομά σου
και την ζωή μας να την ρίξεις στον γιαλό.
Μα είναι αυτό το δάκρυ στη ματιά σου
νεράκι απ' τα μάτια σου αλμυρό.

Μα όπου και να πας να το θυμάσαι:
Μ'αγαπάς πολύ και θα φοβάσαι
πως θα ξανά 'ρθεις στην αγκαλιά μου
να σε φυλακίσω, Παναγιά μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: