Jun 6, 2009

Έτσι γιατί το ήθελε

Γενικά:
Μουσική:Βαγγέλης Κορακάκης
Στίχοι:Βαγγέλης Κορακάκης
Ερμηνεία:Γεράσιμος Ανδρεάτος
Άλμπουμ:ΛΑΥΡΙΟ
Εγγραφή:08
Κυκλοφορία:1993
Στίχοι:

Έτσι, γιατί το ήθελε, μια Μοίρα με φθονούσε,
κάθε μου βήμα ζήλευε, κάθε χαρά μισούσε.

Κι αν είμαι μόνος, δε ζητώ να 'ρθει κανένας.
Κι αν έχω δώσει, να μου δώσουν δε ζητώ.
Έτσι κι αλλιώς, μες στην καρδιά του ο καθένας,
πάντοτε κρύβει ένα πρόσωπο κρυφό.

Έτσι γιατί το ήθελε μια Μοίρα με φθονούσε,
κάθε μου βήμα ζήλευε, κάθε χαρά μισούσε.

Κι αν όλοι πήρατε το αίμα της καρδιάς μου,
και το φορέσατε χρυσάφι στο λαιμό,
κι αφού με πρόδωσε ο ίδιος ο νταλγκάς μου,
το πήρα απόφαση κι εγώ να συγχωρώ.

Έτσι γιατί το ήθελε μια Μοίρα με φθονούσε,
κάθε μου βήμα ζήλευε, κάθε χαρά μισούσε.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: