Jun 3, 2009

Αρρώστια

Γενικά:
Σύνθεση:Κώστας Κάτσαρης
Στίχοι:Κώστας Κάτσαρης
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1982
Στίχοι:

Μια αρρώστια έχω μέσα στη ψυχή,
μια αρρώστια, που μου τρώει το κορμί
και δεν ξέρω αν θα βγω, μέσ' από το χάλι αυτό
κι αύριο αν θα ζήσω, ή θα χαθώ.

Ηρεμία και γαλήνη
μόνο το κρασί μου δίνει
κι είν' ο φίλος μου, στην άχαρη ζωή.

Μια αρρώστια μου παιδεύει τη ψυχή,
μια αρρώστια, που μου λιώνει το κορμί
κι όλο ψάχνω και ζητώ, πού να βρω το γιατρικό,
μήπως ησυχάσω και λυτρωθώ.
Κι όλο ψάχνω για να βρω, πού να βρω το γιατρικό
μήπως ησυχάσω και λυτρωθώ

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες. (Στο ρεφραίν κάνει δεύτερη φωνή μια γυναίκα. Όποιος ξέρει όνομα ας βοηθήσει...)
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: