Jun 2, 2009

Σκοτάδι παντού

Γενικά:
Σύνθεση:Βαγγέλης Μακρυνάκης
Στίχοι:Ηλίας Ασβεστόπουλος, Βαγγέλης Μακρυνάκης
Ερμηνεία:2002 GR
Άλμπουμ:ΟΞΥΓΟΝΟ
Εγγραφή:06
Κυκλοφορία:2006
Στίχοι:

Περπατώ μες στους δρόμους
κι είμαι μοναχός...
Είναι άδεια η πόλη, κοιμάται,
ξενύχτης εγώ.

Πού να βρω ν' ακουμπήσω τον νου μου λιγάκι
να ξεκουραστεί; Πού να πάω;
Σκοτάδι παντού δεν με ξέρει κανείς.

Απόψε θα ξυπνήσω την πόλη, θα κάνω ό,τι θέλω
κι ας με βρει ο ήλιος γερμένο στο χώμα επάνω
Κι ας μετανιώσω.

Η πόλη κοιμάται,
στους δρόμους αλήτης εγώ,
εκείνη με ψάχνει
κι εγώ ψάχνω για να σε βρω

Πού να βρω ν' ακουμπήσω τον νου μου λιγάκι
να ξεκουραστεί; Πού να πάω;
Σκοτάδι παντού δεν με θέλει κανείς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: