Jun 3, 2009

Εσύ αγάπη μου

Γενικά:
Σύνθεση:Κώστας Κάτσαρης
Στίχοι:Κώστας Κάτσαρης
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1982
Στίχοι:

Εσύ αγάπη μου μεγάλη
είσαι το παν μες στη ζωή μου
και στο υπόσχομαι καλή μου
παντοτινά να 'σαι δική μου.
Εσύ αγάπη μου μεγάλη
είσαι το παν μες στη ζωή μου.

Είσαι για μένα κάτι άλλο,
μες στα σκοτάδια μου το φως,
είσαι φωτιά μες στη ψυχή μου
και στο κορμί μου πυρετός.
Εσύ αγάπη μου μεγάλη
είσαι το παν μες στη ζωή μου.

Εσύ αγάπη μου μεγάλη
είσαι το παν μες στη ζωή μου
είσαι το φως, η αναπνοή μου
κι όσο θα ζω θα 'σαι δική μου.
Εσύ αγάπη μου μεγάλη
είσαι το παν μες στη ζωή μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: