Jun 12, 2009

Ζήτα μου ό,τι θες

Γενικά:
Μουσική:Χάρις Αλεξίου
Στίχοι:Χάρις Αλεξίου
Ερμηνεία:Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Άλμπουμ:ΔΙΚΑΙΩΜΑ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1988
Στίχοι:

Απόψε θα σου ορκιστώ πως σ' αγαπάω.
Εσύ με σπρώχνεις στο κακό κι εγώ γελάω
Ό,τι έμεινε απ' το χαλασμό θα σου χαρίσω
το τελευταίο μου ναυάγιο πριν ζήσω.

Ζήτα μου ό,τι θες,
πάρε με όπου θες
εσύ.
Zωή μισή
δεν θέλω πια να ζω

Απόψε η νύχτα μ' έβαλε να σε παιδέψω
πριν τον τρελό χορό της σου χορέψω
κι όσο τα κόκκινα τα πέπλα μου θα υφαίνεις
μες στον καθρέφτη θα σε βλέπω να πεθαίνεις.

Ζήτα μου ό,τι θες,
πάρε με όπου θες
εσύ.
Ζωή μισή
δεν θέλω πια...

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Κώστας Χατζης - Χάρις Αλεξίου (1991 - Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΧΑΤΖΗ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: