Jun 6, 2009

Δεν κλαίω (γι' αυτά που μου 'χεις πάρει)

Γενικά:
Μουσική:Μάριος Τόκας
Στίχοι:Γιάννης Ρίτσος
Ερμηνεία:Αντώνης Καλογιάννης
Άλμπουμ:ΜΙΚΡΑ ΕΡΩΤΙΚΑ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1984
Στίχοι:

Σε βρήκα για μια νύχτα μόνη
και πότε θα σε ξαναβρώ;
η θύμησή σου με σταυρώνει
σ' έναν κατάφωτο σταυρό.

Δεν κλαίω για αυτά, που μου 'χεις πάρει
για αυτά, που μου 'χεις αρνηθεί
μου 'χεις χαρίσει ένα φεγγάρι
γαλάζιο, ανείπωτο, βαθύ.
Δεν κλαίω για αυτά, που μου 'χεις πάρει.

Στη τρυφερή σου την παλάμη
κουρνιάζουν τα χρυσά πουλιά.
Ποιάν αμαρτία να 'χω κάνει
και μου 'χουν λείψει τα φιλιά;

Άλλες ερμηνείες:
Λάκης Χαλκιάς (1981 - ΠΙΚΡΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΓΕΝΙΑ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: