Jun 4, 2009

Άσε με να σε ξεχάσω

Γενικά:
Σύνθεση:Κώστας Κάτσαρης
Στίχοι:Φίλιππος Σμυρναίος
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1982
Στίχοι:

Στη πονεμένη μου ματιά κοίτα τη θλίψη
κοίτα το έργο σου μετά το χαλασμό,
πόσο σκληρή και άδεια ήταν η καρδιά σου
και τώρα πες μου πού να βρω τον λυτρωμό.

Άσε με να σε ξεχάσω,
άσε με να σε ψεχάσω,
φύγε μήπως σε ξεχάσω πια.
Όσο βρίσκεσαι κοντά μου,
αίμα στάζει η καρδιά μου
φύγε μήπως σε ξεχάσω πια.

Μία στιγμή λίγη χαρά δε μου 'χες δώσει
λίγη χαρά κοντά σου να 'νιωθα κι εγώ,
μόνο πικρά και άπονα μ' έχεις προδώσει
και τώρα πες μου πού να βρω τον λυτρωμό.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: