Jun 4, 2009

Άργησες να 'ρθεις

Γενικά:
Σύνθεση:Μίμης Καμπάνης
Στίχοι:Μάρω Σβίγγου
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1982
Στίχοι:

Άργησες να 'ρθεις στο δρόμο της ζωής μου
άργησες να βρεις το μονοπάτι της ψυχής μου.
Ήρθε πιο νωρίς μια άλλη από σένα
κι άφησε σημάδια, σημάδια ματωμένα.

Ήρθες αργά αγάπη να ζητήσεις
πες μου γιατί, γιατί να μ' αγαπήσεις;
Μην επιμένεις τη ζωή να μου χαρίσεις
και στα ερείπια ζητάς να ξαναχτίσεις.

Άργησες να 'ρθεις στο δρόμο της ζωής μου
άργησες να βρεις το μονοπάτι της ψυχής μου.
Τώρα είν' αργά και πώς να σ' αγαπήσω
έχω μια πληγή που δεν μπορώ να κλείσω.

Ήρθες αργά αγάπη να ζητήσεις
πες μου γιατί, γιατί να μ' αγαπήσεις;
Γιατί επιμένεις τη ζωή να μου χαρίσεις
και στα ερείπια ζητάς να ξαναχτίσεις;

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: