Jun 1, 2009

Το λάθος

Γενικά:
Σύνθεση:Ηλίας Ασβεστόπουλος
Στίχοι:Άκης Σκαμάγκας
Ερμηνεία:2002 GR
Άλμπουμ:ΠΟΛΑ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1974
Στίχοι:

Πίκρα στάζει το φιλί,
που πικραίνει τη ζωή.
Δέκα βήματα εμπρός
είν' η αγάπη μου γκρεμός.

Λάθος! Λάθος, η αγάπη μ' ένα λάθος!
Λάθος! Λάθος που σ' αγάπησα με πάθος!
Δέκα χτύπους στη καρδιά,
δέκα αγκάθια πιο βαθιά
κεντημένα πάνω στο κορμί μου.

Δέκα βήματα εμπρός
είν' η αγάπη μου γκρεμός.
Το μεγάλο πάθος μου
ήταν ένα λάθος μου.
Λάθος μου!

Βήμα-βήμα απ' την αρχή
μα, δεν είναι τυχερή.
Με αδίκησ' η ζωή,
μα με πρόδωσες κι εσύ.

Λάθος! Λάθος, η αγάπη μ' ένα λάθος!
Λάθος! Λάθος που σ' αγάπησα με πάθος!
Δέκα χτύπους στη καρδιά,
δέκα αγκάθια πιο βαθιά
κεντημένα πάνω στο κορμί μου.

Βήμα-βήμα απ' την αρχή
μα, δεν είναι τυχερή.
Το μεγάλο πάθος μου
ήταν ένα λάθος μου.
Λάθος μου!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: