Jun 17, 2009

Δίχως καληνύχτα

Γενικά:
Μουσική:Στέλλα Βοσκοπούλου
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ:ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ
Εγγραφή:03
Κυκλοφορία:1970
Στίχοι:

Σβήσε το τσιγάρο το στερνό,
μη ρωτάς η αγάπη μας πού πήγε,
κι αν εγώ δακρύζω και πονώ
κάνε μου τη χάρη σήκω φύγε.

Δίχως καληνύχτα φύγε μες στη νύχτα,
κάψε την καρδιά μου, τα φτερά μου κόψε
Κι εγώ θα κλάψω τ' όνειρο,
που σκότωσες απόψε.

Μπήκε ανάμεσά μας η σιωπή
κι άξαφνα κανείς από τους δυο μας
τίποτα δεν έχει πια να πει.
Χάνεται στη νύχτα τ' όνειρό μας.

Πληροφορίες:
Το τραγούδι ακούστηκε το 1969 στην ταινία "ΑΓΩΝΙΑ" του Οδυσσέα Κωστελέτου, με πρωταγωνιστές τον Βοσκόπουλος και την Ελένη Ανουσάκη, αλλά και το 1970 στην ταινία "ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ" επίσης του Κωστελέτου, με πρωταγωνιστές τον Βοσκόπουλο και την Νίκη Τριανταφυλλίδη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: