Jun 15, 2009

Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα

Γενικά:
Μουσική:Νάκης Πετρίδης
Στίχοι:Στέλιος Ιωαννίδης
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ:ΑΓΩΝΙΑ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1968
Στίχοι:

Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα
κι έμαθα πως τέλειωνε έτσι μια ζωή,
οι ελπίδες, τα όνειρα, της καρδιάς, το κλάμα,
με μια λέξη, που έγραψες πάνω στο χαρτί.

Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα
κι έγινε το γράμμα σου μια πικρή πληγή.
Σε μια λέξη έκλεισες όλο μου το δράμα,
σ' ένα αντίο, που έγραψες πάνω στο χαρτί.

Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα
και με βρήκε η αυγή τ' άστρα να μετρώ.
Όπου να 'σουν θ' άκουσες της καρδιάς το κλάμα
μα το ξέρω, άδικα να 'ρθεις καρτερώ.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: