Jun 14, 2009

Βρέχει ψιλοβρέχει

Γενικά:
Μουσική:Ζακ Ιακωβίδης
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ:ΑΓΩΝΙΑ
Εγγραφή:13
Κυκλοφορία:1968
Στίχοι:

Βρέχει, ψιλοβρέχει,
βρέχει και μου λείπεις.
Μ' έχουνε σκεπάσει
τα σύννεφα της λύπης.

Μαύρος ουρανός έγινε η καρδιά μου
και στα βλέφαρά μου
έχουν μπερδευτεί
δάκρυ και βροχή,
νύχτα και σκοτάδι.
Βρέχει, ψιλοβρέχει,
τέρμα της αγάπης
ωχ ο καημός δεν έχει.

Βρέχει στην καρδιά μου
πίκρα και μαράζι.
Η βροχή στην νύχτα
για σένα αναστενάζει

Σου φωνάζουνε χίλιες αναμνήσεις
να ξαναγυρίσεις
όπως τα πουλιά
στη ζεστή φωλιά.
Η ψυχή μου τρέμει
κι άλλο δεν αντέχει.
Τέρμα της αγάπης
ο καημός δεν έχει.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΤΑΞΕΙ (2003 - ΞΗΓΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΑ)

Πληροφορίες:
Στην δεύτερη φωνή ακούγεται η Μπέμπα Διαμαντοπούλου.
Το τραγούδι δεν υπήρχε στην πρώτη έκδοση του LP. Προστέθηκε το 1993 στην επανέκδοση του δίσκου σε CD.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: