Jun 16, 2009

Ψύλλοι στ' αυτιά μου

Γενικά:
Μουσική:Θόδωρος Δερβενιώτης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ:ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1970
Στίχοι:

Ποιος ήτανε πριν από μένα
μέσα στο σαλονάκι σου
και δυο τσιγάρα αναμένα
υπάρχουν στο τασάκι σου;

Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε,
βρε πω, πω!
πως κάποιος άλλος ήτανε.
Κι αν είν' αλήθεια δυστυχώς,
κυρά μου,
στην μάνα σου ολοταχώς!

Αν αστικό λεωφορείο
έκανες την καρδούλα σου,
πριν γίνω κούκλα μου θηρίο
μάζεψε τα μπαούλα σου!

Τσιγάρο, με βαρύ χαρμάνι
πες μου ποιος το φουμάρισε;
Στα γρήγορα και μάνι-μάνι
την θέση σου καθάρισε!

Πληροφορίες:
Την ίδια χρονιά το τραγούδι ακούστηκε και στην ταινία "ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ" του Οδυσσέα Κωστελέτου, με πρωταγωνιστές τον Βοσκόπουλο και την Νίκη Τριανταφυλλίδη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: