Jun 18, 2009

Από σένα εξαρτάται

Γενικά:
Μουσική:Λυκούργος Μαρκέας
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ:ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΓΑΠΗΣ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1972
Στίχοι:

Από σένα εξαρτάται
η χαρά μου και η λύπη
από σένα, από σένα εξαρτάται.
Όταν έρχεται η νύχτα
κι η παρέα σου μου λείπει
πώς να πω στα δάκρυά μου
σταματάτε;

Από σένα εξαρτάται,
από σένα.

Από σένα εξαρτάται
και το γέλιο μου κι ο πόνος
από σένανε, από σένα εξαρτάται.
Όταν με καταδικάζεις
να περνώ μια νύχτα μόνος
Πώς να πω στους στεναγμούς μου
σταματάτε;

Από σένα εξαρτάται,
από σένα.

Από σένα εξαρτάται
η ζωή κι ο θάνατός μου
από σένα, από σένα εξαρτάται.
Όταν μες στα δυο σου χείλη
σβήνει πια το φως του κόσμου
πώς να πω φαρμάκι πια
μη με κερνάτε;

Από σένα εξαρτάται,
από σένα.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: