Jun 16, 2009

Σε ικετεύω

Γενικά:
Μουσική:Θόδωρος Δερβενιώτης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ:ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1970
Στίχοι:

Μες στην απελπισία μου
άκου την ικεσία μου
και μη μου φεύγεις, ως που να βρω κάποια λύση.
Είναι το χτύπημα βαρύ
και η καρδιά μου δεν μπορεί
έτσι απότομα για να το συνηθίσει.

Σε ικετεύω! Σε ικετεύω! Σε ικετεύω!
Μείνε κοντά μου έστω ακόμα κι ένα λεπτό!
Απ' την ματιά σου κι απ' την καρδιά σου κουράγιο κλέβω,
πάνω στ' αγκάθια του Γολγοθά μου να περπατώ.

Μες στης ζωής την κόλαση
βρήκα κι εγώ μια όαση,
βρήκα εσένα και σε λάτρεψε η καρδιά μου,
και τώρα πώς να της το πω
πως φεύγει εκείνη π' αγαπώ,
φεύγει να ζήσει μ' άλλη αγάπη μακρυά μου.

Πληροφορίες:
Την ίδια χρονιά το τραγούδι ακούστηκε και στην ταινία "ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ" του Οδυσσέα Κωστελέτου, με πρωταγωνιστές τον Βοσκόπουλο και την Νίκη Τριανταφυλλίδη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: