Jun 7, 2009

Ο σαραντάρης

Γενικά:
Μουσική:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1971
Στίχοι:

Μην κοιτάς που είμαι σαραντάρης
κι όλο διστάζεις να με φλερτάρεις.
Αν σε φιλήσω μια φορά,
θα καταλάβεις καθαρά
πως άλλα λέει η ταυτότητα
και άλλα η καρδιά μου.

Δεν έχουν σημασία
τα λίγα γκρίζα μου μαλλιά,
η αξία βρίσκεται μες στην καρδιά.
Μην κοιτάς τα χρόνια μου λοιπόν,
ο άνδρας πρέπει να ’χει παρελθόν.

Από μένα που είμαι σαραντάρης
λίγα θα δώσεις, πολλά θα πάρεις.
Εγώ, που έζησα πολλά
θα σ’ αγαπήσω πιο καλά.
Οι νέοι έχουν μόνο όνειρα
κι εμείς στοργή και πείρα.

Πληροφορίες:
Το τραγούδι ακούστηκε επίσης την ίδια χρονιά στην ταινία του Ορέστη Λάσκου "Τα ομορφόπαιδα " με τους Νίκο Σταυρίδη, Ελένη Προκοπίου, Φραγκίσκο Μανέλλη κ.ά.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: