Jun 7, 2009

Οι δυο αγάπες

Γενικά:
Μουσική:Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:Ο ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Ο ΛΟΧΙΑΣ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1971
Στίχοι:

Είναι παράξενο το δράμα που περνάω.
Με την καρδιά μου δυο γυναίκες αγαπώ.
Με τη ζωή μου δυο υπάρξεις τυραννάω,
αφού δε γίνεται στη μέση να κοπώ.

Να ξύπναγα Θεέ μου μιαν αυγή,
να μην υπάρχει δίπλα μου καμία.
Αυτές να βγουν απ' την καταστροφή
και η καρδιά μου απ' την παρανομία.

Στέκω με δάκρυα μπροστά στο σταυροδρόμι
σε ποια να πάω λίγο να συλλογιστώ,
μα είναι δυο κομμάτια η δική μου η γνώμη
πάω στη μια αλλά την άλληνε ζητώ.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Γιάννης Πάριος (1971 - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: