Jun 5, 2009

Ποτέ μην πεις αντίο

Γενικά:
Σύνθεση:Ζήσης Γουδάκης
Στίχοι:Κώστας Κρητικάκης
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Δεν μ' αγαπάς. Κι ας μη το λες εγώ το νιώθω
σαν με φιλάς με κρύα χείλη, δίχως πόθο.
Ποτέ σου δεν μ' αγάπησες, τι κρίμα!
γιατί 'σαι σαν της θάλασσας το κύμα.

Μη χαθείς ποτέ και μη μ' αφήσεις.
Τι κι αν δεν μπορείς να μ' αγαπήσεις
εγώ θα σ' αγαπώ και για τους δύο.
Αγάπη μου ποτέ μην πεις αντίο.

Δεν μ' αγαπάς. Κι ας μη το λες καταλαβαίνω
σαν μου μιλάς όπως μιλάς σε κάποιο ξένο.
Ποτέ σου δεν με πόνεσες, τι κρίμα!
κι ας είμαι της αγάπης σου το θύμα.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες. (Στο ρεφραίν συνοδεύει μια γυναίκα. Αν γνωρίζετε το όνομα βοηθήστε!)
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: