Jun 5, 2009

Πες μου ακόμα μια ψευτιά

Γενικά:
Σύνθεση:Δημήτρης Σφακιανός
Στίχοι:Κατερίνα Πανάγου
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ
Εγγραφή:12
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Αυτά τα χείλια που με φιλάνε
δεν μ' αγαπάνε αληθινά.
Αυτά τα χείλια που με φιλάνε
μου λένε ψέματα πολλά.

Ναι! Δεν κάνω λάθος, το ξερω,
μια μέρα θα φύγεις για παντοτινά.

Πες μου μια ακόμα ψευτιά
προτού να πεις "έχε γεια"
αγάπη μου.
Πες μου και συ με λατρεύεις
για να χαρώ μια φορά.

Αυτά τα χέρια που μ' αγκαλιάζουν
θαρρείς με σφάζουν και με πονούν.
Αυτά τα χέρια που μ' αγκαλιάζουν
δεν έχουν μάθει ν' αγαπούν.

Ναι! Δεν κάνω λάθος, το ξερω,
πως θα 'ρθει μια μέρα κι αντίο θα πουν.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: