Jun 5, 2009

Λάθος ήσουν για μένα κι εσύ

Γενικά:
Σύνθεση:Μίμης Καμπάνης
Στίχοι:Γιώργος Δημόπουλος
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Στη ζωή μας κι οι δυο πικραμένοι
ανταμώσαμε κάποιο πρωί.
Κι έτσι σμίξαν κι οι δυο πονεμένοι:
η καρδιά η δική μου κι εσύ.

Ό,τι είχα σε σένα το έδωσα,
κάθε πίκρα που είχες σου έσβησα
την καρδιά μου κι εγώ σου παρέδωσα
να την κάνεις κι αυτήν να χαρεί.

Μα εσύ δυστυχώς αν γιατρεύτηκες
αν πονάω εγώ ούτε σκέφτηκες.
Πήρες ότι ζητούσες και έφυγες
λάθος ήσουν για μένα και συ.

Στη ζωή μας κι οι δυο πικραμένοι
όρκο δώσαμε κάποιο πρωί,
πως θα μείνουν για πάντα δεμένοι
η καρδιά η δική μου κι εσύ.

Πληροφορίες:
Πρώτη εκτέλεση από τον ίδιο τον συνθέτη, σε δίσκο 45 στροφών, άγνωστη χρονολογία.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: