Jun 5, 2009

Γύρνα λοιπόν τι περιμένεις

Γενικά:
Σύνθεση:Θόδωρος Καμπουρίδης
Στίχοι:Κώστας Λιβανός
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ
Εγγραφή:08
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Όσο κι αν έχω προσπαθήσει
να σε ξεχάσω καλή μου
οι αναμνήσεις στο μυαλό μου
ματώνουν την ψυχή μου

Πονάει και κλαίει για σένα η καρδιά μου
τώρα δεν υπάρχεις, δεν ζεις πια κοντά μου.
Γύρισε πίσω, γιατί, γιατί θα τρελαθώ.
Πονάω και κλαίω για σένα κάθε μέρα
γιατί ακόμα σ' αγαπώ.

Είσαι ο νικητής και το ξέρεις.
Γύρνα λοιπόν, τι περιμένεις;

Έλα μην αργείς
έχω την ανάγκη του φιλιού σου.

Όσο κι αν έχω προσπαθήσει
να ζήσω μακριά σου,
στιγμή δεν έχω λησμονήσει
τι έζησα κοντά σου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: