Jun 5, 2009

Η καλή μου η καρδιά

Γενικά:
Σύνθεση:Μίμης Καμπάνης
Στίχοι:Μίμης Καμπάνης
Ερμηνεία:Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Άλμπουμ:ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Δεν μπορώ να πω για σένα κακό
όσο φαρμάκι κι αν πιω.
Η καλή μου η ψυχή
όλα στα συγχωρεί

Κι αν στα στήθια πληγές
μου ανοίγεις πολλές
και μου φέρεσαι τόσο σκληρά,
δεν θα πάψω εγώ
πάντα να σ' αγαπώ
στον δικό σου να λιώνω καϋμό.

Η καλή μου η καρδιά
μίσος δεν σου κρατά.

Δεν μπορώ να πω για σένα κακό
όσο φαρμάκι κι αν πιω
Η καλή μου η καρδιά
πιο πολύ σ' αγαπά

Κι αν εσύ στη ζωή
με ποτίζεις χολή
και μου φέρεσαι τόσο σκληρά,
η καλή μου η καρδιά
πιο πολύ σ' αγαπά
κι ας πληγώνεται τόσο βαθειά.

Η καλή μου η ψυχή
όλα στα συγχωρεί

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: