Jul 11, 2009

Κυρ Μιχάλης

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Ιάκωβος Καμπανέλλης
Ερμηνεία : Λάκης Παππάς
Κυκλοφορία : 1962
Στίχοι:

Άσπρισ' η κούτρα σου Μιχάλη
αλλά μυαλό δεν λέει να βάλει.
Μωρ' λένε "όχι" στους πολλούς,
τα βάζουνε με τους τρελούς
Μιχάλη μου,
κύριε Μιχάλη μου;

Κράτα το στόμα σου κλειστό
κράτα για σένα το σωστό.
Κι άσε με εμένα τον κουτό,
κατά πως θέλω να γελώ
το χάλι μου,
κύριε Μιχάλη μου.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Λάκης Παππάς (1962 - ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ)
Θανάσης Μωραΐτης (2001 - ΜΕΣΑ ΑΠ' ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι είναι από τον κύκλο τραγουδιών ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ, τα οποία έγραψε ο Χατζιδάκις για την ομώνυμη θεατρική παράσταση του Ιάκωβου Καμπανέλλη, που ανέβηκε το 1959 από το "Νέο Θέατρο". Όταν όμως κυκλοφόρησε ο δίσκος με τα τραγούδια αυτής της παράστασης (1965) το συγκεκριμένο τραγούδι, όπως και το τραγούδι "Μανούλα μου", δεν συμπεριλήφθηκαν καθώς είχαν ήδη ηχογραφηθεί και κυκλοφορήσει το 1962, σε μικρούς δίσκους αλλά και στον δίσκο με τα τραγούδια της μουσικής παράστασης ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ, όπου επίσης ακούστηκαν.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: