Jul 11, 2009

Μανούλα μου

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Ιάκωβος Καμπανέλλης
Ερμηνεία : Λάκης Παππάς
Κυκλοφορία : 1962
Στίχοι:

Αχ, τι ντροπή, τέτοια ντροπή
μάνα μου και πώς βγαίνει!
Ουδέ κι αν τρέξει ο ποταμός
μάνα μου δε την πλένει.

Τι να μου κάνουν δάκρυα δυο
και στεναγμοί σαράντα δυό,
μανούλα μου! μανούλα μου!
Τι κι αν το δάκρυ μου νωπό
βουβό το στόμα και πικρό,
μανούλα μου! μανούλα μου!

Και τρέχω κάποιον για να βρω
να με ρωτά, να τον ρωτώ
τι θα γενεί, τι θα γενεί
ποιος θα πονεί, ποιος θα πονεί
μανούλα μου! μανούλα μου!

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Λάκης Παππάς (1962 - ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ)
Λάκης Παππάς (1965 - ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ)
Θανάσης Μωραΐτης (2001 - ΜΕΣΑ ΑΠ' ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι είναι από τον κύκλο τραγουδιών ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ, τα οποία έγραψε ο Χατζιδάκις για την ομώνυμη θεατρική παράσταση του Ιάκωβου Καμπανέλλη, που ανέβηκε το 1959 από το "Νέο Θέατρο". Όταν όμως κυκλοφόρησε ο δίσκος με τα τραγούδια αυτής της παράστασης (1965) το συγκεκριμένο τραγούδι, όπως και το τραγούδι "Κυρ Μιχάλης", δεν συμπεριλήφθηκαν καθώς είχαν ήδη ηχογραφηθεί και κυκλοφορήσει το 1962 σε μικρούς δίσκους, αλλά και στον δίσκο με τα τραγούδια της μουσικής παράστασης ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ, όπου επίσης ακούστηκαν.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: