Jun 28, 2010

Ναι δεν μπορώ

Γενικά:
Μουσική : Γιώργος Χατζηνάσιος
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ : ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΓΑΠΗΣ
Εγγραφή : 07
Κυκλοφορία : 1991
Στίχοι:

Ναι δεν μπορώ,
δεν μπορώ, δεν μπορώ, δεν μπορώ
μια ζωή να πονώ
και σε μένα μετά να ξεσπάω.
Ναι δεν μπορώ,
δεν αντέχω να υποχωρώ
και δικές σου πληγές
στο κορμί μου εγώ να μετράω.

Φύγε και άσε με μόνο μου
πρέπει να βρω πια το δρόμο μου.
Φύγε και άσε με μόνο μου
να λυτρωθώ, να πετάξω, να φύγω από σένα.

Ναι δεν μπορώ,
δεν μπορώ, δεν μπορώ, δεν μπορώ
στο δικό σου κενό
με τα μάτια κλειστά να βουλιάζω.
Ναι δεν μπορώ,
ήρθε πια ο καιρός να σωθώ
κι όσο έχω φωνή
μια ζωή δυνατά θα φωνάζω.

Φύγε και άσε με μόνο μου
πρέπει να βρω πια το δρόμο μου.
Φύγε και άσε με μόνο μου
να λυτρωθώ, να πετάξω, να φύγω από σένα.
Ναι!

Ναι δεν μπορώ,
δεν μπορώ, δεν μπορώ, δεν μπορώ,
όσο κι αν προσπαθώ,
είσαι φλόγα, που μέσα μου σβήνει.
Ναι δεν μπορώ,
κάποια άκρη μαζί σου να βρω.
Εξαντλήθηκα πια
κι ότι είναι να γίνει ας γίνει.

Φύγε και άσε με μόνο μου
πρέπει να βρω πια το δρόμο μου.
Φύγε και άσε με μόνο μου
να λυτρωθώ, να πετάξω, να φύγω από σένα.
Ναι!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: