Jun 6, 2010

Θέλω να ξεχάσω

Γενικά:
Μουσική : Αντώνης Βαρδής
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Χριστίνα Μαραγκόζη
Άλμπουμ : Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΩ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1987
Στίχοι:

Θέλω να ξεχάσω,
άνθρωπος είμαι, κουράστηκα!
Με το παραπάνω
για σένα νοιάστηκα.

Θέλω να ξεχάσω,
θέλω να φύγω από σένανε,
άλλη ζωή να φτιάξω
μόνο για μένανε.

Μα είσαι βάσανο γλυκό,
το πιο γλυκό μες στη ζωή.
Κι εκεί που λέω δεν μπορώ
φοβάμαι και πίσω ξαναγυρνώ.

Θέλω να ξεχάσω,
θέλω να μείνω μονάχη μου
άλλη φωτιά ν' ανάψω
από τη στάχτη μου.

Θέλω να ξεχάσω
το μεγαλύτερο λάθος μου
και να το ξεπεράσω
αυτό το πάθος μου.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1994 - ΒΙΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ)

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει ο Αντώνης Βαρδής.
Ο Πάριος στην ερμηνεία του έχει κάνει τις επόμενες αλλαγές:
Στον τρίτο στίχο της πρώτης στροφής λέει: "και με το παραπάνω"
Στον δεύτερο στίχο της τρίτης στροφής λέει "το πιο γλυκό μες στη ζωή μου"
Στην τέταρτη στροφή αντί για "θέλω να μείνω μονάχη μου" λέει "θέλω να βγάλω το άχτι μου"
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: