Jun 12, 2010

Γι' αγάπη πια δε μου μιλάς

Γενικά:
Μουσική : Mino Reitano
Στίχοι : Μίμης Θειόπουλος
Ερμηνεία : Χριστιάνα
Άλμπουμ : ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ
Εγγραφή : 03
Κυκλοφορία : 1977
Στίχοι:

Ανάψαν στον δρόμο τα φώτα και πέφτει βροχή.
Τριγύρω μας έχει νυχτώσει κι εμείς μοναχοί.
Φύγανε τα καλοκαίρια, φθινόπωρο θα ξαναρθεί
κι η αγάπη σου τώρα για μένα έχει χαθεί.

Απόψε γι' αγάπη σαν πρώτα πια δε μου μιλάς.
Τα χείλη μου τα παγωμένα ξανά δε φιλάς.
Μα πες μου λοιπόν την αλήθεια τελειώσανε όλα για μας.
Δε σου 'μεινε ούτε η συνήθεια να μ' αγαπάς.

Γι' αγάπη πια δε μου μιλάς,
ούτε στα μάτια με κοιτάς
κι έγινε στάχτη μιας φωτιάς
τ' όνειρο που 'φτιαξα για μας.

Γι' αγάπη πια δε μου μιλάς
και να πονέσει, για μένα δεν πονάς.
Σαν κάποιος ξένος από δίπλα μου περνάς
και με ξεχνάς.
Γι' αγάπη πια δε μου μιλάς.

Απόψε δεν βρίσκω τον δρόμο κοντά σου να 'ρθώ.
Δε μ' άφησες λίγη αγάπη για να ζεσταθώ.
Με ξέχασες και σε θυμάμαι, με πόνεσες μα σ' αγαπώ,
για σένανε, τώρα, ποια να 'μαι και τι να σου πω...

Πληροφορίες:
Διασκευή του ιταλικού Innamorati (σε στίχους Luciano Beretta), που τραγούδησε ο Mino Reitano στο φεστιβάλ San Remo το 1974 και την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και σε δίσκο.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: