Jun 3, 2010

Σκλάβα της Ανατολής στη Ρώμη

Γενικά:
Μουσική : Αντώνης Βαρδής
Στίχοι : Θοδωρής Γκόνης
Ερμηνεία : Αντώνης Βαρδής
Άλμπουμ : ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1986
Στίχοι:

Κύπελλο χρυσό στα χέρια
κάποιοι άλλοι σε κρατούν.
Σκλάβα της Ανατολής στη Ρώμη
τους θριάμβους τους κοσμούν.

Τα παιδιά μες στις κερκίδες
είμ' εγώ και σ' αγαπώ.
Στα συνθήματά τους τα τραγούδια μας
μαζί τους τραγουδώ.

Ένα στάδιο παλαμάκια
τα δυο μου χέρια σού χτυπούν.
Είσαι ματς τόσο στημένο,
τα τραγούδια μου τι να σου πουν;

Πορτοκάλια με ξυράφι
είν' τα χείλη σου τα δυο,
στο ποτήρι μου τα δίνεις
και μου στέκουν στο λαιμό.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: