Jun 18, 2010

Μέρες

Γενικά:
Μουσική : Σταμάτης Σπανουδάκης
Στίχοι : Σταμάτης Σπανουδάκης
Ερμηνεία : Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ : ΕΠΑΦΗ
Εγγραφή : 05
Κυκλοφορία : 1992
Στίχοι:

Μέρες αγάπης, μέρες γιορτής,
όλος ο κόσμος είμαστε μείς,
μέρες που όλα στα συγχωρώ...
Πόσο μου λείπεις, πώς σ' αγαπώ.
Μέρες θλιμένες, μέρες βροχής,
λίγο το φως, βραδιάζει νωρίς.
Μέρες, που φεύγουν δίχως σκοπό.
Πόσο μου λείπεις, πώς σ' αγαπώ.

Κι είναι μέρες, που χάνεσαι
κι αν σ' αγγίζω δεν πιάνεσαι.
Κι είναι μέρες που είσαι εδώ.
Μόνο για κείνες τις μέρες ζω.

Μέρες του πόνου, μέρες οργής.
Τι κι αν φωνάζω. Μ' ακούει κανείς;
Μέρες πεθαίνω μόνος μου εγώ.
Πόσο μου λείπεις, πώς σ' αγαπώ.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει η Ντόρη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: