Jun 15, 2010

Μη μου μιλάς

Γενικά:
Μουσική : Σπύρος Παπαβασιλείου
Στίχοι : Μη διαθέσιμο
Ερμηνεία : Γιώργος Γερολυμάτος - Άντζελα Δημητρίου
Άλμπουμ : ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ
Εγγραφή : 04
Κυκλοφορία : 1985
Στίχοι:

Μη μου μιλάς!
Το τραγούδι της σιωπής έχει άλλη μουσική
μη με βάζεις μες στα λόγια φυλακή.

Μη μου μιλάς!
Μη με παίρνεις απ' το φως στο σκοτάδι να με πας,
μη μου λες, μη μου λες πως μ' αγαπάς.

Τα λόγια κι οι λέξεις απόψε πεθαίνουν,
οι αισθήσεις μου κάτι από σένα μαθαίνουν.
Σε κόσμους καινούργιους, αχ! έλα να πάμε.
Μαθαίνουμ' απόψε σωστά να αγαπάμε.

Μη μου μιλάς,
στων ματιών σου τις φωτιές αφησέ με να καώ
κι απ' την στάχτη μου να ξαναγεννηθώ.

Μη μου μιλάς!
Μου 'χεις πει τόσα πολλά έτσι όπως με κοιτάς
μη μου λες, μη μου λες πως μ' αγαπάς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: