Jun 6, 2010

Νύχτα μου γόησσα

Γενικά:
Μουσική : Αντώνης Βαρδής
Στίχοι : Πάνος Φαλάρας
Ερμηνεία : Χριστίνα Μαραγκόζη
Άλμπουμ : Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΩ
Εγγραφή : 07
Κυκλοφορία : 1987
Στίχοι:

Μεσάνυχτα στους δρόμους σαν αγρίμι,
βιτρίνες σκοτεινές και μια ομίχλη στο μυαλό.
Η Σόλωνος ένα ατέλειωτο ταξίδι,
τραγούδι μεθυσμένο σ' έναν κόσμο σιωπηλό.

Νύχτα μου γόησσα, στα δίχτυα σου πιασμένη,
και σ' αγκαλιάζω μ' ένα πάθος μου τρελό.
Νύχτα μου γόησσα κι απόψε προδομένη
στον έρωτά σου τον καημό μου ξεγελώ.

Μεσάνυχτα κι η Αθήνα με τρομάζει
στην κρύα μοναξιά, στα φανάρια τα σβηστά.
Κρατάει πάλι τσίλιες το φεγγάρι
μες στη ζωή μου, που 'χει γίνει ξενιτειά.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει ο Αντώνης Βαρδής.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: