Jun 1, 2010

Τι να την κάνω την καρδιά μου

Γενικά:
Μουσική : Λευτέρης Ζέρβας
Στίχοι : Ανδρέας Σπυρόπουλος
Ερμηνεία : Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Άλμπουμ : ΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1987
Στίχοι:

Τι να την κάνω την καρδιά μου
έτσι που την κατάντησες;
Ποτέ δεν ήσουνα δικιά μου,
ποτέ σου δε μ' αγάπησες.

Κράτησέ τη να βλέπεις τι έκανες
επειδή σ' αγαπούσε την πέθανες.
Τι να την κάνω την καρδιά μου
έτσι που την κατάντησες;

Τι να την κάνω την καρδιά μου
στο χάλι που την έφτασες;
Μου γκρέμισες τα όνειρά μου
και τα φτερά μου έσπασες.

Κράτησέ τη να βλέπεις τι έκανες
επειδή σ' αγαπούσε την πέθανες.

Τι να την κάνω την καρδιά μου
στο χάλι που την έφτασες;
Μου γκρέμισες τα όνειρά μου
και τα φτερά μου έσπασες.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: