Jun 15, 2010

Την αγάπαγα Θεέ μου

Γενικά:
Μουσική : Σπύρος Παπαβασιλείου
Στίχοι : Μη διαθέσιμο
Ερμηνεία : Γιώργος Γερολυμάτος
Άλμπουμ : ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ
Εγγραφή : 05
Κυκλοφορία : 1985
Στίχοι:

Ο νικητής ο θάνατος μού έχει απομείνει,
το πιο μεγάλο μου καλό, μετά από κείνη.
Ο νικητής ο θάνατος, που κάθε πίκρα σβήνει.

Την αγάπαγα, Θεέ μου, την αγάπαγα.
Τι μπορούσα να 'χα κάνει να την κράταγα;
Την αγάπαγα, Θεέ μου, την αγάπαγα.
Τι μπορούσα να 'χα κάνει άλλο, να την κράταγα;
Την αγάπαγα, Θεέ μου, την αγάπαγα.

Ο νικητής ο θάνατος έχει τον λόγο τώρα
αυτός κρατάει τη θέση της, στου χωρισμού την ώρα.
Ο νικητής ο θάνατος έχει τον λόγο τώρα.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Άντζελα Δημητρίου.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: