Jun 5, 2010

Ψυλλιάστηκα τα ζόρικα

Γενικά:
Μουσική : Αντώνης Βαρδής
Στίχοι : Τασούλα Θωμαΐδου
Ερμηνεία : Αντώνης Βαρδής
Άλμπουμ : ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ
Εγγραφή : 02
Κυκλοφορία : 1986
Στίχοι:

Αποτέλεσμα δεν έχω που συνθέτω
μένουν πάντα τα τραγούδια μου σε στοκ.
Έτσι φτιάχνω στο μυαλό μου ένα γκέτο
με μπαλάντες τρυφερές και κάπως ροκ.

Αεράκι, που φυσάς σ' άδειο κεφάλι
κάποια θες να ψιθυρίσεις μυστικά
κι εγώ μένω σ' ένα έγχρωμο κανάλι
έχω γίνει θεατής για τα καλά.

Ψυλλιάστηκα τα ζόρικα κι από μειοψηφία
περνώ στην κατανάλωση κι εγώ.
Μα μια παλιοκαιρίστικη που έχω ευαισθησία
με κάνει από κουρσάρο ναυαγό.

Την κιθάρα μου, θαρρώ, θα ξεκουρδίσω
με αντίσταση σχεδόν παθητική
αφού διάλεξα καιρό ν' αμφισβητήσω
με μια έξοδο πολύ ηρωική.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: