Jun 17, 2010

Σήμερα

Γενικά:
Μουσική : Σταμάτης Σπανουδάκης
Στίχοι : Σταμάτης Σπανουδάκης
Ερμηνεία : Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ : ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
Εγγραφή : 01
Κυκλοφορία : 1991
Στίχοι:

Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα.
Xτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα
τ' αύριο ονειρευόμουνα.

Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα.
Ήρθες πλάι μου και στάθηκες
έφυγες αλλά δε χάθηκες.

Η ζωή που περνά και χάνεται,
η ζωή περνά και χάνεται, χάνεται.
Κι η στιγμή, που ποτέ δεν πιάνεται,
η στιγμή ποτέ δεν πιάνεται μάτια μου.

Μια στιγμή και μ' αφήνεις μόνο μου
μια στιγμή και είμαι μόνος μου, μόνος μου...
Να σε δω κι ας τελειώσει ο χρόνος μου
κι ας τελειώσει τώρα ο χρόνος μου, μάτια μου...

Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα.
Όσα πέρασαν δε μείνανε
κι όσα έρχονται δε γίνανε.

Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα.
Χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα
τ' αύριο ονειρευόμουνα.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1992 - ΕΠΑΦΗ)

Πληροφορίες:
Τραγούδι από την ταινία "ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ" του Γιώργου Τσεμπερόπουλου, με τους Καίτη Παπανίκα, Άλκη Κούρκουλο, Νίκο Δημητράτο κ.ά.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: