Jun 14, 2010

Μάνα μου μην τη μαλώνεις

Γενικά:
Μουσική : Σπύρος Παπαβασιλείου
Στίχοι : Μη διαθέσιμο
Ερμηνεία : Γιώργος Γερολυμάτος
Άλμπουμ : ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1985
Στίχοι:

Στα χέρια της τις νύχτες ξαναφήνομαι
παιδί δεκαοχτάρι ξαναγίνομαι.
Μ' αγάπησες κι εσύ, μάνα, με την ψυχή σου,
μα άλλη η αγάπη η δική σου.

Μάνα μου μην τη μαλώνεις
για τα χάδια που μου δίνει
γιατί έτσι μεγαλώνεις
την αγάπη μου για κείνη.

Σαν γέρνω τις βραδιές στο προσκεφάλι της
τον κόσμο όλο κλείνω στην αγκάλη της.
Ανέρωτο κρασί, μάνα μου, το φιλί της
μα άλλη η αγάπη η δική της.

Άλλες ερμηνείες:
Μιχάλης Βιολάρης (2010 - ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ Νο 1)

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Άντζελα Δημητρίου.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: