Jun 21, 2010

Αγαπώ τις γυναίκες

Γενικά:
Μουσική : Μάριος Τόκας
Στίχοι : Ανδρέας Νεοφυτίδης
Ερμηνεία : Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ : ΠΑΝΤΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1993
Στίχοι:

Ο έρωτας αρχίζει και τελειώνει με σένα
μα η καρδιά μου, η καρδιά μου
με τρελαίνει καμιά φορά.
Και κάποια αισθήματά μου φυλακισμένα
γι' άλλες γυναίκες, γι' άλλες γυναίκες,
γι' άλλες γυναίκες ανοίγουν φτερά.

Ναι, ναι.
Αγαπώ τις γυναίκες, αγαπώ τις γυναίκες,
αυτές είναι τα δεσμά κι η ελευθερία μου,
αγαπώ τις γυναίκες, αγαπώ τις γυναίκες,
αγαπώ τις γυναίκες, Παναγία μου.

Το ξέρω, είναι λάθος κι αμαρτία μου μεγάλη
μα τι να κάνω, τι να κάνω,
δεν μπορώ ν΄ αντισταθώ.
Κι εκεί που μετανιώνω τα ίδια κάνω πάλι.
Για τις γυναίκες, για τις γυναίκες,
για τις γυναίκες μονάχα ζω.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: