Jun 14, 2010

Εσύ θα είσαι το τραγούδι μου

Γενικά:
Μουσική : Σπύρος Παπαβασιλείου
Στίχοι : Μάνος Κουφιανάκης
Ερμηνεία : Γιώργος Γερολυμάτος
Άλμπουμ : ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ
Εγγραφή : 07
Κυκλοφορία : 1985
Στίχοι:

Όταν όλα τα τραγούδια σταματήσουν
γιατί οι στίχοι πια δε θα 'χουν τι να πουν,
όταν όλα τα ραδιόφωνα σιγήσουν
και οι άνθρωποι πια δε θα τραγουδούν,

εσύ θα είσαι το τραγούδι μου,
εσύ θα είσ' η μουσική μου,
γιατί εσύ 'σαι η αλήθεια μου
μέσα στο ψέμα της ζωής μου.
Εσύ θα είσαι το τραγούδι μου,
εσύ θα είσ' η μουσική μου.

Όταν όλες οι αγάπες, προδομένες,
μες στη φλόγα της ψευτιάς θα 'χουν καεί,
όταν όλοι θα κλειστούν στη μοναξιά τους
και κανείς δε θα 'χει τίποτα να πει,

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: