Jun 24, 2010

Τύψεις

Γενικά:
Μουσική : Φοίβος
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ : ΤΥΨΕΙΣ
Εγγραφή : 09
Κυκλοφορία : 1997
Στίχοι:

Καινούργιες σφαίρες βάζεις και πάλι
μες στη θαλάμη, μέσα στο όπλο σου
και την καρδιά μου βάζεις σημάδι
κι απόψε πάλι με κάνεις στόχο σου.

Κι εγώ που ξέρω πως θες να φύγεις
ψάχνεις αιτία, ψάχνεις για άλλοθι,
με κούφια λόγια πληγές ανοίγεις
και καταλήγεις να 'σαι αιχμάλωτη.

Τύψεις, δεν έχω πλέον τύψεις.
Και αν μ' εγκαταλείψεις
την πόρτα θα σου κλείσω
και έξω απ' τη ζωή μου
για πάντα θα σ' αφήσω,
χωρίς να έχω τύψεις.

Καινούργιες σφαίρες βάζεις και πάλι
μες στη θαλάμη, μέσα στο όπλο σου
και την καρδιά μου βάζεις σημάδι
κι απόψε πάλι με κάνεις στόχο σου.

Κι αν είναι κάτι που το προβλέπω
μέσα στο βλέμμα το παγωμένο σου,
που δε μ' αρέσει και δεν το θέλω
είναι το τέλος, είναι το τέλος σου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: